Transport si retururi
Cum si cat de repede sunt livrate produsele
Livrarea prin Curier Rapid:
- Comenzile realizate si confirmate sunt expediate in ziua urmatoare si ajung la destinatie in aproximativ 24 ore.
- Livrare comenzii se face la domiciliu, pe baza adresei comunicate de client
- Sambata, Duminica si in sarbatorile legale nu se expediaza comenzi.
- Livrarile se vor efectua prin oricare din urmatoarele firme de curierat: Urgent Cargus, FAN Courier, SameDay Courier
* In localitatile neacoperite de firma de curierat se va folosi Posta Romana.
Pret transport:
- Pret fix pentru transport: 19 Lei (valabit pentru orice alte localitate din Romania, indiferent de marimea comenzii sau destinatie)
- Transport gratuit - pentru comenzi cu o valoare mai mare de 100 Lei
Important: Odata cu lansarea si confirmarea comenzii sau cumpararea directa a produsului, clientul accepta, fara obiectiuni, conditiile si termenii de utilizare, valoarea acceptarii fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat intre parti. Fiind de acord cu Termenii si Conditiile de utilizare, clientul isi asuma in totalitate drepturile si obligatiile ce decurg din cumpararea din magazinul virtual www.homeplus.ro
Returnarea produselor
Conditii de returnare
Daca produsul comandat nu este conform asteptarilor clientului (oricare ar fi motivul invocat de acesta), HomePlus.ro oferta posibilitatea clientilor de a-l returna.
Exista doua alternative in acest sens:
- schimbarea produsului cu un altul similar sau diferit, cu aceeasi valoare de achizitie
- recuperarea contravalorii acestuia
Important: Produsul trebuie returnat in starea in care a fost primit de catre client, cu ambalajul si toate accesoriile originale pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia.
Modalitati de returnare
Optiunea privind modalitatea de returnare a coletului apartine in totalitate clientului, acesta fiind cel care va suporta in mod direct pretul transportului, in functie de preturile practicate de operatorul ales.
Important: HomePlus.ro nu accepta primirea coletelor trimise cu ramburs.
Adresa la care pot fi expediate coletele:
Destinatar: SC Innovative Trading Center SRL
Adresa: Bd. Iuliu Maniu, nr. 7, Corp 62, Sector 6, Bucuresti, cod postal: 061342.
In cazul trimiterii coletului prin Posta Romana, timpul de livrare este de 2-5 zile lucratoare, iar coletul va ajunge direct la oficiul postal arondat.
Delegatul HomePlus.ro va prelua coletele in fiecare zi de vineri, daca aceasta nu se suprapune cu o sarbatoare legala. Dupa verificare integritatii produslui returnat, clientul care a trimis coletul va fi contactat de un consultant de vanzari HomePlus.ro pentru a stabili toate detaliile legate de acest proces (schimbarea produslui sau returnarea contravalorii acestuia s.a.).
Returnarea contravalorii produslui:
Returnarea contravalorii produsului se va face de catre HomePlus.ro, conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 şi 3, prin una dintre urmatoarele optiuni:
- Mandat postal: prin Posta Romana, la adresa clientului (in 3-4 zile lucratoare sau direct la posta prin instiintare in cutia postala prin card)
- Virament bancar: din contul HomePlus.ro in contul clientului (banii ajung in aproximativ 24 ore de la procesarea platii)
- Refund pe cardul prin care a fost efectuata plata (doar pentru comenzile platite cu cardul)
- Orice alta metoda de plata folosita de catre client la tranzactia intiala
Temeiul legal (conform legislatiei nationale in vigoare)
Clientul are dreptul de a se retrage unilateral contractul la distanta, conform O.U.G. 34/2014, art. 9 (1), in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Termenul de 14 zile calendaristice, prevazut pentru exercitarea acestui drept, incepe sa curga de la data primirii lor de catre consumator, conform O.U.G. 34/2014, art. 9 (2).
In cazul in care returnarea se face in termenul legal de 14 zile calendaristice si este aleasa returnarea valorii comenzii, HomePlus.ro va rambursa suma platita in cel mult 5 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.
In cazul in care produsul este returnat dupa cele 14 zile calendaristice legale, valoarea comenzii nu va fi rambursata.
La exercitarea dreptului de retragere unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor.
"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului." (O.U.G. 34/2014, art. 11 (1, 2))
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face de catre HomePlus.ro in cel mult 5 de zile de la primirea returului.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, HomePlus.ro isi rezerva dreptul de solicita o taxa pentru readucerea acestuia la stadiul initial (daca este posibil) sau, dupa caz, pentru a acoperi eventualele pierderi cauzate de deteriorarea produsului (calcularea sumei aferente acestei taxe se va face in raport cu pretul mediu al pietei practicat pentru comercializarea aceluiasi produs uzat).
La solicitarea clientului, acelasi produs poate fi reexpediat, pe cheltuiala acestuia.
Aceasta clauza se aplica, conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse de pe acest site, folosind tehnicile de comunicare la distanta si aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G. 34/2014 art. 2.
Important: In toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite.
Motive pentru care HomePlus.ro refuza returul produselor:
- Deteriorarea fizica a ambalajului original (cutie sau punga) sau aplicarea bandei scotch direct pe acesta datorata neambalarii corespunzatoare (in hartie sau nylon) realizate de catre client sau curier (in cazul in care acesta din urma este nevoit sa sigileze continutul coletului, daca expeditorul nu o face).
- Deteriorarea sau murdarirea produsului din cauza neambalarii corespunzatoare si deteriorarii prealabile a ambalajului original.
- Utilizarea produselor si trimiterea acestora cu semne de uzura sau mirosuri improprii.
Recomandarile HomePlus.ro privind returnarea produselor:
HomePlus.ro recomanda clientilor care decid sa il returneze luarea in considerare a urmatoarelor aspecte:
- Toate produsele returnate sunt analizate individual, in detaliu, de catre specialistii HomePlus.ro, iar procesul de verificare se realizeaza in fata camerelor de supraveghere.
- HomePlus.ro recomanda returnarea produsului in ambalajul original (cutie sau punga), cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, fara a interveni in niciun fel asupra acestuia, si ambalarea corespunzatoare a coletului (in hartie sau nylon), inainte de a fi predat curierului.
- HomePlus.ro recomanda nereturnarea produselor deja folosite sau deterioritate pentru a se evita refuzul returului si plata taxelor de curier dus-intors de catre client.